Thursday, March 24, 2011

MAN COURT IS IN SESSION; ALL RISE: SO OFTEN WE TAKE DI LICKLE TINGS FOR GRANTED LIKE WAKING UP AN WALKING AROUND - IN EVERYTING WE NEED TO PUT GOD FIRST - GOD ABOVE DEM!!! SEE CASE BELOW:

Please read carefully me a beg unu. Me ago put it inna point form cuz it kinda complicated and confusing.
1)      I have been with this man since 2007. He pays all the bills; rent, etc. He is really good to me and everything. When me say he’s good to me me mean he’s real good to me. Him all pay a man fi married me an gimme me stay cuz he couldn’t do BECAUSEEEEEEEEEE him live wid him woman Hello Judge and fellow Man Courters. Me having some issues right now and me need some solid advice. an kids. HERE IS THE TWIST....
2)      The man my man pay fi married me fall in love wid me now. This guy is now my husband tho. He is very good looking and everything and him no stop tell me how him love him an need me and that anyting my man a do fi me him can do it too. Him no have no girl jus one son.
My man find out bout my husband feelings fi me an start gwan real bad. Right now me jus no know wha fi do cuz me love my man but me have feelings fi me husband an di bwoy look good wid bow legs an cute up an bare tings. My husband say him ago start go pon date an live him life an me feel away me nah lie. Lawd, me know some a unu ago dun me but me jus want some next ppl point of view.

4 comments:

  1. CONFUSING INDEED!!! ME AGO READ DIS AGAIN SOON COME!!

    ReplyDelete
  2. YOW WHAT A DRAMA... THATS WHY I DONT BELIEVE IN BUSINESS MARRIAGES AND TRYING TO USE OTHERS TO GET WHAT I WANT CAUSE IN THE END IT WILL COME BACK AND BIT YOU IN THE ASS......... MY ADVICE IS CHOICE ONE AND IF I WHERE YOU I WOULD CHOOSE MY HUSBAND BECAUSE WI DUN MARRIAGE ALREADY AND IF THE NEXT MAN DID LOVE ME SO MUCH WHY IS HE LIVING WID A NEXT WOMAN AND WHY DID HE PUT ME IN THAT COMPLICATED SITUATION IN THE FIRST PLACE.... I JUST SAY THATS MY TAKE ON THIS

    ReplyDelete
  3. BABY GIRL - TEK MY FOOLISH ADVICE, WAIT PON YUH DOCS BEFORE YUH MEK ANY WRONG MOVE!!

    ReplyDelete
  4. What a stress when "my man" and "my husband" is not di same person!! woiiiii! sorry fi yuh, nuh know wha more fi say.

    dis one yah neva mek it pon fb...

    ReplyDelete