Wednesday, May 11, 2011

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: TODAY'S LESSON - BEWARE OF THE WICKEDNESS AROUND YUH - THE DEVIL IS REAL AND COME INNA ALL SHAPES AN FORMS - NOBODY NAH GO TRUST NO MAN WID 2 TEETH FORK AN TAIL BUT DEM WILL TRUST WELL DRESSED AND PRETTY SMILE - CAREFUL!!

"Good Day Judge Limit. Me jus ago get str8 to di point an dun. 9 years ago when me 1st meet my man, bout 4 months into it me find out say him dey wid next girl too. When me ask him, him say him know har from long time an nutten like dat. After bout 3 years into di relationship, him move in wid me an me an him live from eversince. Last week now, me get a call from di same girl from 9 years ago a tell me fi tell him say 'fi look out fi di papers' when me ask har which papers, she say di divorce one an how she an him married 8 years now!! How can you married to a man you an no live wid him? Apparently all dis time, she neva know say a me an him live she tink him live by himself. But even if dat a true too, u nah go sleep ova your husband place? Me find out say di woman have a bag a pickney, some a dem all my age but none fi him (me nah believe nutten him say). When me confront him, him say a from long time dat. So me ask him why him married har cuz she a citizen an him a citizen so a couldn't fi papers - hear di dutty man...di woman have house so him can get 50% a it. Me pack him up an put out him nasty rass but dats is just step one still - 9 years wid a person is a long time esp when kids involve u know dem way dem an di last baby me have fi him a 10 months old."


No comments:

Post a Comment