Thursday, May 19, 2011

MAN COURT IS IN SESSION; ALL RISE: GOOD DAY ALL. I HAVE BEEN GETTING NUMEROUS EMAILS AN MSGS FROM PPL WHO FEEL SAY UNU NAH REALLY GIVE NO ADVISE PON DI CASE DEM UNU JUS A TALK UP DI TINGS DEM WEY NO RELATED. WHILE 'SOME' HUMOUR IS FUN AN GIGGLEABLE (IF DAT IS EVEN A WORD) WE MUS MEK SURE SAY WE NAH NEGLECT OUR ROLE AS THE ADVISE GIVER - SEE CASE BELOW:

"Good Morning Judge Limit and Mancourters. Me no understand dem man here enuh. Imagine, me have a lickle man or so me did tink. No relationship no perfect, we have we ups and downs. Bout a month ago me lickle sista link me an say how my man dey pon Facebook a pose off wid woman an bay tings. Me dey pon facebook too enuh but him is not pon my friends’ list. Him page no private still so when me go look – a crazy pics me see – him an one gal from di states inna crazy pics a pose off wid captions bout ‘me an me baby’, ‘me an wifey’ an dem very recent too – me wan know a when she come Jamaica f idem tek dem picture here cuz dem very recent. When me confront him, dis a wey him say to me ‘DAT GIRL IS MY TICKET OUTTA JAMAICA AN ME NAH MEK NOBODY STOP DAT…ME NO CARE A WHO!!!’ Me ago leave it dey so an mek di Court decide"



No comments:

Post a Comment