Friday, April 15, 2011

MAN COURT IN SESSION; ALL RISE: HAPPY BDAY TO ME, HAPPY BDAY DEAR STACYYYYYYYYYYYYYYYYY HAPPY BDAY TO ME!!! ME GRANNY ALWAYS SAY - TOO MUCH A ONE TING IS GOOD FI NUTTEN...MAMA KNOWS BEST!

"Hello Man Court. Me have a lickle problem me wan drop inna di court. Afta me help dis yute get him docs, him no wan work. Everyday is a different excuse. Me an him live together and it has always been me paying for everything. Never bothered me so much then cuz me know say tru him nah no papers, him cyaan work so me get 2 jobs fi gwan hold down the bills. Now him get tru and nutten him nah look bout. Him cyaan not even buy a pin!! Lazy is not even di word!! Me siddung an talk to me, me an him reason an him gwan like him understan but nex day same ting! Me reach me last straw an me cyaan tek it nomore. Me done know what needs to happen here, I guess me jus a try fi hear wha other ppl woulda do in this situation."

No comments:

Post a Comment