Friday, June 29, 2012

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: HAPPY FRIDAY MANCOURTERS!!! ME SAY ME EMAIL OVERFLOW WID DI CASES LAWKSSS A SO MUCH PPL INNA MAN PREKAY?? SEE CASE BELOW:




Good Day Judge Limit an Mancourters. Your Honor, me having a serious problem! I met this guy just over 3 months now and we been going out. Very good looking sexy guy, have a nice car and live alone in a nice apartment and have a decent job. Treats me real good and everything. Anyways, me tell him say me have a 3 month rule and me not having sex with him until 3 months after I get to know him. He was fine with it and him never pressure me or anything. We kiss up and get real close but all him stop me sometimes too.

Anyways, we finally decided to do it before the 3 months up cuz nutten no wrong wid him an me have him where me want him. OMGGGGG!! Judge Limit, me not telling no lie! Dis man have di BIGGEST SET A BALLS me eva see inna me life!! OMGGGGG!! Di man have bay balls and no buddy!! One lickle summen a stick out…can I tell you how disappointed I was and still is. Anyways, me say mek we still try cuz probably he knows how to use it and ting. Me start give him a blow job now an jus tru is more balls, me jus focus pond at area dey di most. Me ready now fi di sex part but him still a push me head fig wan suck an lick him balls dem. Den him cum. No fuck, sex no nutten. I don’t know what to do cus me is not a usual balls licker an is like him no want no pumpum. Me need unu advice please.

No comments:

Post a Comment