Wednesday, June 20, 2012

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: DADADEEE DADADAAA!! IS NOT WE SAY SO A DI PPL DEM! DASH OUT TIME: SEE CASE BELOW:




Good Morning your honour. I need the Court’s help. Last night somebody send me a bbm fren request an me accept. Me no know a who di person enuh but me still say yes. Di person sen me a pic  and inna di pic me see somebody wey look like my man an dis girl like dem a have lunch or dinner. Me never say nutten afta me get di pic cuz she neva say nutten she jus sen di so-so pic alone. Den as daylight dis mawning, she sen a munch screen wid a convo between my man an some nex girl. So me ask har wha dat mean an who di girl, she no answer, den she delete herself offa me contact list. Me no say nutten to di man yet enuh cuz me wan get di story str8 first but all now me cyan get a hold a who sen di pic to begin wid. How unu tink me must angle dis now?

No comments:

Post a Comment