Wednesday, June 27, 2012

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: TODAY DI WAY HOW DI TING SET, LICKLE MOST ME NO REACH DI COURT INNA ONE PIECE BUT ME IS HERE, SO LET'S PROCEED: SEE CASE BELOW:





Good Day Judge Limit and Mancourters. I just love the honesty of this court. My boyfriend and I have been going out for about 3 years now and everything is OK, at least I think so. Anyways, we decided to spice things up a little and sexperiment. He said he wanted to try oral sex and I must tell him how it feels and where and where him must lick an suck etc etc. Anyways, when we start, it feels so good an me start wonder if him indeed do it before cuz di way oh him a gwan. Anyways, like him get too excited cuz him start chew it I swear! Him start stretch it out and bite it an all me a tell him say it no feel good him nah listen. I was sore for about 2 days down dere and when me try talk bout it with him, him say we not to discuss it. Nowadays, all him want to do his eat me out but get this, him nah ask me fi do it back to him and what is even more weird, him no want to have sex anymore. It’s so painful and me try stop him when him jus start so we can have sex but him jus get excited when him a do it, bite it up an cum pon himself. Me no know wha fi do anymore cuz it’s unbearable but he really likes it and me a try please him. Help?

1 comment:

  1. VERDICT: IF YOU WITH A MAN THAT YOU CAN'T TALK TO/WITH, IT OBVIOUSLY MEAN SUMMEN NO RIGHT DEY SO. PON A SERIOUS NOTE, ME FEEL SORRY FI DI SITUATION U IN ME NAH LIE AND THE COURT SYMPATHIZE WITH YOU. HOWEVER, YOU HAVE THE POWER RIGHT DEY SO BETWEEN UR LEGS AN U FI USE IT. WEDDA HIM WANT TO DISCUSS, WRITE PON PAPER OR SING INNA SONG BOUT IT - U HAVE TO MAKE HIM KNOW THAT A HIM ALONE A ENJOY IT RIGHT NOW AN IT NO FAIR. TELL HIM SAY ME, DI JUDGE OF MANCOURT, WHO BUCK UP PON DI MOST (AND SOME OF THE BEST) PUSSY SUCKERS PON DA LAND YAH SAY; IF ME TEK HEED CUZ NO MATTER WHICH WAY IT SWING, HE WILL STILL ENJOY IT SO HIM FI BE CONSIDERATE NOW! IF HIM STILL NAH HEAR - LOCK UP SHOP! ~My Judgement is final~

    ReplyDelete