Monday, October 31, 2011

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: IN ALL MY YEARS PON DIS PLANET (which by the way is only 25!) ME NEVA EVA HEAR NUTTEN SO SINFUL AN WICKED SO LACKA DIS A ONE YAH! DEM SAY MAN WICKED BUT DIS WOMAN BITTAH!! SEE CASE BELOW:


Good Morning Judge Limit and ManCourters. I honestly don't know where or how to start. First of all, me an my kids dem fadda live together like 4 years now, an we have 3 kids - him ome wid one an me wid another then we have one together. He is a great father and used to be a great man to me but di relationship done long time! About 2+ years ago, I went on vacation in Barbados and met a man there an we hit it off right from di getgo! I have been back a few time to visit him and on one of my trips - we got married there. Him know say me live wid me kids dem fadda an ting tho. Anyways, me file fi him come live wid me. Me figure say by di time di paperwork fi come tru me an me yute dem fadda would done an so an so. Well, last week, him get di a letter in di mail fi go in fi him visa. Now me a fret cuz me an me babyfadda still 'kinda' dey togedda an inna a way - tings a get back good between we. Lawd me no know wha fi do now.

No comments:

Post a Comment