Thursday, October 27, 2011

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: WHAT IS GOOD FI DI GOOSE IS MOST DEFINATELY GOOD FOR DI GANDER!!! ME DONE TALK! SEE CASE BELOW:



Good Day Judge Limit and Mancourters. Maybe the Court can help me shed some light on my situation.Me and my wife has been married for over 18 years now, from we a teenager an ting. Couple years ago, she find a condom inna me wallet an suppose u see how di woman carry on - big man, man haffi saggle up fi anyting zeen. Wha day now, me stay so an kick back cuz a me day off. Start straighten up di place an dem tings dey, wey me buck up pon? Inna wife handbag wey she carry go work di day before - bout 3 boots an all di bag wey 1 a dem did inna. Yo me get bringle!! But me nah too jump up an rail yet - me wan corner har good an propa first - me a ask di court fi dem help. Lickle more.

1 comment: