Tuesday, November 22, 2011

MANCOURT IS IN SESSION; ME KNOW ME A SLACKING BUT DIS CASE TUN UP AN CYAAN COOL!!! SEE CASE BELOW:



Good Morning Judge Limit! Me wan you fi post da case ya fi me! Me no know where fi start.sorta kinda...my best friend an har man jus get married an a start out dem lickle life togedda!
Last week me an my main squeeze was in Ochi and I could swear me see my fren new husband wid a next woman - anyways, me neva wan jump to any conclusions so me ping me fren an we start chat it up an me ask har fi XYZ an she say him leave last nite for work in Mobay - so me say maybe is not him. Inna di nite now, we at some the club in Ochi an guess who an who walked in politely?? Ye sme love, him an di same girl me see him wid earlier in di day. I made sure he saw me and him hurry up an come ova to where me stand up an di girl kindly falla backa him an him introduced har. bay hold up on an hug but u can tell say him uncomfortable tru me is dere.
Next mawning pure texts from him a beg me please fi no tell him wife an dat di lady was a coworker an nutten nah happen. Di ting is, I was gonna fish out di story before I says nutten to my fren but it seems to me like him done confess aready an now me cramp up an no know wha fi do - Mancourt me need unu fi help me!

6 comments:

  1. dis a serious sinting massa, cuz it kinda messy fi nuh tell yuh fren but u cant get involved inna ppl life still, mi nuh really know weh fi se..it look like bun a fi everybody to raas married n unmarried - Trudi

    ReplyDelete
  2. TELL HER!!!....and thats that!!....lying...cheating...nasty bitch!......if he is doing this so early....imagine what a go happen when the love get 'mature'?....no sah...better she know now...than later...when more is invested...

    ReplyDelete
  3. TALKKK DI TINGS DEMM!!

    ReplyDelete
  4. Disgusted:

    I would tell mi fren, this man clearly has been cheating from long before the marriage. Him have nerve a text yuh phone a beg fi pardon. Only guilty people want pardon. Mi love mek yuh fren know say yuh see har man wid another woman. Your loyalty is to she NOT him. Him need fi know sei nothing is hidden under the sun. Let her know and whatever she decides to do with the info. is her business. ST8888!!

    ReplyDelete
  5. its a tough case....you don't want to hurt her but you don't want her to continue not knowing.....i suggest you insist that he tells her or you will....that way she doesn't have to deal with the embarrassment of her friend knowing...and if she decides to stay it wouldn't be affected by outside influence....unless she wishes to seek your advice

    ReplyDelete
  6. Well this id rough cause sometimes when u tell ppl dem ppl cheating it come back and bite. Like u badmind or u a try mash up dem life. Some woman nuh tek talk bout dem man, she gooda say her man nah do that. On the other hand if him just married and a do that already, what won't he don. This yah one yah rough. I guess it would depend on the type of person ur friend is and the type of relationship u and her have and also the way she carry on over he husband.

    ReplyDelete